Ett telefonsamtal så mycket känslor

Satt i bilen på väg hem, för engångs skull hade jag inte tänkt på dig alls.
det plingade till i jackan.
Nummret kände jag igen fast jag raderat dig ur telefonboken, du bad mig ring
jag tvekade men beslöt mig till slut att ring.
Vi prata om allt och inget länge precis som vi brukade gör förut.
Ett par gånger var tårarna på väg, men jag höll tillbaka dom,
jag insåg hur mycket jag saknar dig.
Men jag litar inte på dig.
Du är inte längre samma person som du var förut.
Du bad mig komma förbi nästa dag
utan att tänka mig sa jag ja
Och nu sitter jag här och äter frukost och känner att jag vill lägga mig under täcket igen.
men jag lov att jag skulle komma förbi. så nu ska jag hoppa in i duschen å sen åka till dig
Hoppas på att allt går bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0