I väntan på...

I väntan på att  gubben ska komma förbi å kolla på film med mig tänkte jag passa på att skriva lite i bloggen.

Var på min cellprovtagning idag, satan i gatan vad icke skönt det var. 
Har fan fortfarande ont  

Nu måste jag försöka gå i 4-6 veckor utan att oroa mig för vad det blir för testresultat..

Så nu sitter jag i mitt in plastade hus och försöker tänka på annat.
Jag tror jag ska tänka på mitt älsklings ämne just nu

Min balkong eller snarare brist på balkong
Har ej nån balkong längre och dörren och alla fönster är igen spikade.

Alla tavler och ömtåliga skaer är nertagna från väggar och hyllor då hela lägenheten skakar då bygg-gubbarna borrar.
Men skönt ändå att dom börjar med min länga först så min balkong blir klar till sommaren å man kan sitta i den varma kvälls solen med  en kall öl i handen. 

Och så När jag har Leo kan vi äta våran frukost på balkongen som vi gör varje sommar.

Kan se inne i mitt huvud hur fin min nya balkong kommer bli trädäck. Stor bord i mörkt trä med två stolar och en soffa till. Massor växter och ljus. :D



Trä däcket till min balkong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0