Gammal??

Sitter vid köksfönstret med min tionde kopp kaffe idag.

Hur högtalarna strömmar Brad Arnold röst och orden "Just let me be myself
So i can shine with my own light"

På andra sidan vägen står det tre tjejer å tjuvröker på parkeringen.

När jag ser dom kommer jag på att fan vad gammal jag börjar bli, känns som det var evigheter sen man stod och tjuvrökte och bad jakans fyllon i riddarparken köpa ut öl åt en. 

Smyg kollar lite när jag går förbi spegeln nej inga rynkor än.

Kan man var 22 och gammal samtidigt??
Nej! jag betsämmer mig för att man kan inte vara gammal när man är 22, kanske bara mentalt men det är det ingen fara att jag blir gammal mentalt :)
För nu ska jag kolla på mumin


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men sluta nu :P Man är alltid så ung som man känner sig. Du bara inbillar dig att du håller på att bli gammal.

2009-04-12 @ 12:51:31
URL: http://maffiosa.blogg.se/
Postat av: Nova

Ja det är bara inbillning.. och jag är ju faktiskt bara 5 år mentalt XD

2009-04-12 @ 17:30:30
URL: http://novaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0