Nackspärr och pasta jakt


Nu har jag äntligen sett dom, min älsklingar At The Gates.
Sjukt bra konsert förutom första förbandet som jag mest störde mig på för att dom headbanga i otakt med musiken :P
Helt klart den bästa konserten i år (hittills).
Hade sjukt ont i nacke redan innan spelningen men jag kunde inte låta bli att headbanga lite när den ljuva musiken började.
Men i slutet gav min nacke upp.
 
Med min fina nackspärr gick Torkel och jag på pasta jakt. Av nån idiotisk anledning har 7-eleven  på medis slutat att existerat, men det stoppa inte våra hungriga magar vi tänkte det finns ju en vi donken i t-centralen :D
Men ack när vi kom dit glada över att det fortfarande var där de skulle så fick vi veta att dom inte kunde ge oss nån pasta
:(
Men sån tur vad så såg killen i kassa våra desperat blickar och påminde oss om att det fanns ett 7-eleven  vid pizza hut som hade pasta till oss.
Lycka!!
Med pasta i magen (men dock fick bara torkel 3 bitar kyckling i sin kyckling wok o.0), ett steg närmare tinitus och nackspärr begav vi oss hem åt och nu sitter jag här med min nacke som nu har fastnat lutat till höger och äter riskakor och är genom lycklig..

Nackspärr = GRYM KONSERT!!!

Tack å hej från mig idag.(natt)
Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0