Lördagen gick får usel till underbar :D

Vaknade på lördag morgonen med den värsta baksmällan någonsin i männsklighetens historia.
Flera timmars minneslucka från kvällen innan.
Mystiska sår på min kropp

  • Skärsår på knäna
  • Blåmärken på foten
  • Fläskläpp

Min kära mor ringer och erbjuder sig att åka med mig och äta bakfylle mat. (snälla moder)
sen åker vi hem till mig å drack kaffe och åt bullar :D

Sen ringde Chrille och fråga om jag skulle komma förbi och softa hos honom på kvällen. Och det ville jag så klart man ser ju nästan aldrig den människan. 
Så jag gav mig av mot Jakan på kvällen åt mat och kolla på film med trevligt konstiga människor .
Sen efter mycket om och men så bar det av till Kallhäll som vanligt.
Träffa dom vanliga människorna och firade Kalles 26-årsdag!!!

GRATTIS GUBBEN!!!





Jag och Kalle har kramkalas


Öl och trevligt folka gjorde så att min kväll blev ganska underbar





Helt enkelt en ganska bra kväll.
Imorgon börjar min första dag som arbetslös.
PUSS & KRAM SKUMBANAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0